Bolu'da zehirli atıklarla dereyi kirletenlere milyonluk ceza!

Bolu'da zehirli atıklarla dereyi kirletenlere milyonluk ceza!

Zehirli atıklarını Büyüksu Deresi'ne boşaltıkları tespit edilen 2 firmaya Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü tarafından 2 milyon 320 bin TL para cezası kesildi.

2024.07.30 10:33 - Son Güncellenme: 2024.07.30 10:34 - Güncel - İHA
A
Bolu'da zehirli atıklarla dereyi kirletenlere milyonluk ceza!

Bolu'da Büyüksu Deresi'ni kirleten iki firmaya ceza yağdı.

Kentte beyaz et üretiminin önde firmalarının zehirli atıklarını, tesislerinin yanından geçen Büyüksu Deresi'ne boşalttıklarının tespit edilmesi üzerine Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü ekipleri harekete geçti.

TESİS BAŞI: 1 MİLYON 160 BİN LİRA CEZA

Ekipler tarafından yapılan tespitlerin ardından tavuk üretimi yapan 2 firmaya, arıtmayı çalıştırmamaktan tesis başı 1 milyon 160 bin lira para cezası kesildi.

SUÇ DUYURUSUNDA BULUNULDU

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü tarafından, ayrıca 2 firma hakkında 'Çevreyi kasten kirletmek' suçundan savcılığa suç duyurusunda bulunuldu.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.07.30 10:33 - Son Güncellenme: 2024.07.30 10:34 - İHA
A