Bolu'da orman yangını çıkartmaya çalıştığı iddia edilen 2 kişi yakalandı
Bolu'da orman yangını çıkartmaya çalıştıkları öne sürülen 2 kişi gözaltına alındı.
2022.09.20 01:21 - Son Güncellenme: 2022.09.20 01:33 - Güncel - HABER MERKEZİ
İddiaya göre, Anadolu Otoyolu Gerede-Cankurtaran mevkiindeki bazı kişilerin ateş yaktıktan sonra bir araca binerek uzaklaştığını gören sürücüler durumu güvenlik güçlerine bildirdi.
Polis ve jandarma ekipleri, takibe aldıkları şüpheli aracı yol üzerinde durdurdu. Araçtaki 2 kişi ifadeleri alınmak üzere jandarma karakoluna götürüldü.
Ayrıca Bolu Orman Bölge Müdürlüğü ekiplerince müdahale edilen küçük çaplı yangın, ağaçlara sirayet etmeden söndürüldü. (AA)