Boks maçı değil katliam!

Boks maçı değil katliam!

Endonezya'da yapılan bir boks müsabakasında yaşanan kargaşa sonucu en az 18 kişi öldü.

2013.07.15 09:10 - Son Güncellenme: 2013.07.15 09:10 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Boks maçı değil katliam!

 

 

Ülkenin güneyindeki Nabire kentindeki maçta yerel boksörün, jüri oylaması sonucu maçı kaybetmesine sinirlenen izleyiciler, jüri üyelerine sandalye fırlatmaya başladı.

Bunun üzerine, galip boksörün destekçileri de yine sandalye ve şişe atarak karşılık verdi. Bin 500 kişilik boks salonunda yaşanan panik sırasında ezilen izleyiciler feci şekilde can verdi. Ölenlerden 12'sinin kadın olduğu belirtilirken, 40'tan fazla seyirci yaralandı. 

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2013.07.15 09:10 - Son Güncellenme: 2013.07.15 09:10 - HABER MERKEZİ
A