Boğulmaktan son anda balıkçılar kurtardı
Şanlıurfa'da, lise 3. sınıfına giden 16 yaşındaki kız, atladığı DSİ kanalında şans eseri balıkçılar tarafından sudan çıkartılarak kurtarıldı.
2012.09.21 11:20 - Son Güncellenme: 2012.09.21 11:20 - Yaşam - HABER MERKEZİ
Gözyaşlarına boğulan genç kız ambulansla hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı. Olay; Karşıyaka Mahallesi civarında geçmekte olan DSİ'ye ait sulama kanalında meydana geldi. İddiaya göre lise 3'üncü sınıfına giden kız henüz nedeni öğrenilmeyen bir sebepten dolayı okuldan çıkarak, üniformasıyla sulama kanalına geldi. Bir kısmı demir korkuluklarla kapalı olan bölmeden içeriye giren genç kız kendini kanal sularına attı. Genç kızın akıntıya kapıldığını gören İbrahim Bayır isimli balıkçı kanalda sürüklenen liseli kızı kurtarmak için suya atladı. Kanalda yaklaşık 100 metre sürüklenen liseli kız şans eseri balıkçı tarafından çıkarılarak kanal kenarına getirildi. Sağlık durumu iyi olduğu öğrenilen genç kızın tedavisinin ardından polis tarafından ifadesi alınacağı öğrenildi.