Boğaziçi'ndeki intiharda 2 kadın serbest bırakıldı
Boğaziçi köprüsü'ndeki intihar: Gözaltına alınan 2 kadın, "adli kontrol kararı" verilerek serbest bırakıldı.
2016.03.09 14:59 - Son Güncellenme: 2016.03.09 14:59 - Güncel - HABER MERKEZİ
İLGİLİ VİDEO
İntihar girişiminde bulunan adama atla diyen kadının eski eşi konuştu
Boğaziçi köprüsü'ndeki intihar: Gözaltına alınan 2 kadın, "adli kontrol kararı" verilerek serbest bırakıldı.
Olay sırasında köprüden otomobille geçen Hülya U. (49) ile Merve Ö.'nün (27), aracın camını açarak, "Senin yüzünden trafikte saatlerdir bekliyoruz. Atlayacaksan atla" diye bağırarak küfür ettikleri iddia edildi. Bu tepkiyi duyan Erol Çetin'in de kısa bir süre sonra kendisini boşluğa bıraktığı öğrenildi.
POLİS GÖZALTINA ALDI
Yaşanan bu olayın ardından köprü üzerinde tertibat alan polis ekipleri Hülya U. ve Merve Ö.'nün aracını durdurdu. Savcılıkla yapılan görüşmelerin ardından 2 kadın "İntihara teşvik etmek" suçlamasıyla gözaltına alındı.
İki kadın adliyedeki sorgunun ardından mahkemeye sevk edildi.