Boğaziçi'ndeki intiharda 2 kadın serbest bırakıldı

Boğaziçi'ndeki intiharda 2 kadın serbest bırakıldı

Boğaziçi köprüsü'ndeki intihar: Gözaltına alınan 2 kadın, "adli kontrol kararı" verilerek serbest bırakıldı.

2016.03.09 14:59 - Son Güncellenme: 2016.03.09 14:59 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Boğaziçi'ndeki intiharda 2 kadın serbest bırakıldı
02:51 İntihar girişiminde bulunan adama atla diyen kadının eski eşi konuştu

İLGİLİ VİDEO

İntihar girişiminde bulunan adama atla diyen kadının eski eşi konuştu

Boğaziçi köprüsü'ndeki intihar: Gözaltına alınan 2 kadın, "adli kontrol kararı" verilerek serbest bırakıldı.

Olay sırasında köprüden otomobille geçen Hülya U. (49) ile Merve Ö.'nün (27), aracın camını açarak, "Senin yüzünden trafikte saatlerdir bekliyoruz. Atlayacaksan atla" diye bağırarak küfür ettikleri iddia edildi. Bu tepkiyi duyan Erol Çetin'in de kısa bir süre sonra kendisini boşluğa bıraktığı öğrenildi.

POLİS GÖZALTINA ALDI

Yaşanan bu olayın ardından köprü üzerinde tertibat alan polis ekipleri Hülya U. ve Merve Ö.'nün aracını durdurdu. Savcılıkla yapılan görüşmelerin ardından 2 kadın "İntihara teşvik etmek" suçlamasıyla gözaltına alındı.

İki kadın adliyedeki sorgunun ardından mahkemeye sevk edildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.03.09 14:59 - Son Güncellenme: 2016.03.09 14:59 - HABER MERKEZİ
A