BM, Twitter aracılığıyla nefret yayanları kınadı

BM, Twitter aracılığıyla nefret yayanları kınadı

Birleşmiş Milletler (BM) İnsan Hakları Yüksek Komiseri Zeyd Raad El Hüseyin, Twitter'da nefreti yayan "Popülistleri" kınadı.

2017.11.30 20:17 - Son Güncellenme: 2017.11.30 20:17 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
BM, Twitter aracılığıyla nefret yayanları kınadı

İngiltere'de Donald Trump'ın Twitter paylaşımına yönelik tartışmalar devam ederken, Birleşmiş Milletler yetkilisinden Twitter paylaşımlarına ilişkin bir açıklama geldi. BM İnsan Hakları Yüksek Komiseri Zeyd Raad El Hüseyin, İsviçre'nin Cenevre kentinde yaptığı açıklamada, sosyal medya aracılığıyla nefreti yayanları kınadı. Hüseyin, Donald Trump'ın dün yaptığı Müslüman karşıtı Twitter paylaşımını işaret ederek, Twitter'da nefreti yayan, "popülistler" ve "siyasi holiganların" olduğunu söyledi.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2017.11.30 20:17 - Son Güncellenme: 2017.11.30 20:17 - HABER MERKEZİ
A