"Biz iyi bir takımız"

"Biz iyi bir takımız"

Kaptan Ömer Erdoğan,yedikleri golün pahalıya mal olduğunu söyledi.

2012.08.26 21:49 - Son Güncellenme: 2012.08.26 21:51 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Biz iyi bir takımız"

Bursaspor'un tecrübeli savunma oyuncusu Ömer Erdoğan ise, "Maçın ilk yarısında çok net pozisyonlarımız vardı. Karşımızda iyi bir rakip vardı. İlk golü atmak çok önemli. Bunu beceremedik. Bir anlık duran toptan yediğimiz gol, bize pahalıya mal oldu. Biz iyi bir takımız. Biran önce bunu üzerimizden atmalıyız. İnşallah Twente maçında turu atlayacak skoru alıp Bursa'ya gelmek istiyoruz" diye konuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.08.26 21:49 - Son Güncellenme: 2012.08.26 21:51 - HABER MERKEZİ
A