'Biz güzel film yaptık'...
Ozan Güven, Meryem Uzerli ile birlikte oynadığı filmin gişesini değerlendirdi.
2016.03.24 08:59 - Son Güncellenme: 2016.03.24 09:00 - Magazin - HABER MERKEZİ
Güven, "Film nasıl gidiyor?" sorusuna, "İyi gidiyor. Memleketin halinden mütevellit ne durumda olabilirsek o kadar iyiyim işte" cevabını verdi. Oyuncu "Biz güzel filim yaptık o yüzden içim çok rahat izlenir izlenmez, ben yaptığım işten gurur duyuyorum. Memleketin hali malum derbiler iptal ediliyor. İnşallah hepsini atlatacağız memleketin hali iyi olsun da" dedi.