'Biz güzel film yaptık'...

'Biz güzel film yaptık'...

Ozan Güven, Meryem Uzerli ile birlikte oynadığı filmin gişesini değerlendirdi.

2016.03.24 08:59 - Son Güncellenme: 2016.03.24 09:00 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
'Biz güzel film yaptık'...

Güven, "Film nasıl gidiyor?" sorusuna, "İyi gidiyor. Memleketin halinden mütevellit ne durumda olabilirsek o kadar iyiyim işte" cevabını verdi. Oyuncu "Biz güzel filim yaptık o yüzden içim çok rahat izlenir izlenmez, ben yaptığım işten gurur duyuyorum. Memleketin hali malum derbiler iptal ediliyor. İnşallah hepsini atlatacağız memleketin hali iyi olsun da" dedi.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2016.03.24 08:59 - Son Güncellenme: 2016.03.24 09:00 - HABER MERKEZİ
A