Biyogaz tesisinde facia: 3 işçi hayatını kaybetti

Biyogaz tesisinde facia: 3 işçi hayatını kaybetti

Amasya'nın Suluova ilçesinde biyogaz tesisinde çalışan 3 kişi metan gazından zehirlenerek hastaneye kaldırıldı. Yapılan tüm müdahaleye rağmen 3 işçi hayatını kaybetti.

2026.02.11 17:46 - Son Güncellenme: 2026.02.11 18:08 - Güncel - AA
A
Biyogaz tesisinde facia: 3 işçi hayatını kaybetti

Suluova Tarıma Dayalı İhtisas Besi Organize Sanayi Bölgesi'nde faaliyet gösteren bir biyogaz tesisinde, fermantasyon çukurundaki arızayı gidermek için çukura inen 3 çalışan metan gazından zehirlendi.

İhbar üzerine bölgeye AFAD, itfaiye ve sağlık ekipleri sevk edildi.

Gazdan etkilenen 3 kişi tahliye edilerek Suluova Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. 3 işçi tüm müdahaleye rağmen kurtarılamadı.

Amasya Valisi Önder Bakan da olay yerine giderek incelemelerde bulundu. Valilikten yapılan açıklamada konuyla ilgili adli ve idari soruşturma başlatıldığı belirtildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2026.02.11 17:46 - Son Güncellenme: 2026.02.11 18:08 - AA
A