Biyogaz tesisinde facia: 3 işçi hayatını kaybetti
Amasya'nın Suluova ilçesinde biyogaz tesisinde çalışan 3 kişi metan gazından zehirlenerek hastaneye kaldırıldı. Yapılan tüm müdahaleye rağmen 3 işçi hayatını kaybetti.
2026.02.11 17:46 - Son Güncellenme: 2026.02.11 18:08 - Güncel - AA
Suluova Tarıma Dayalı İhtisas Besi Organize Sanayi Bölgesi'nde faaliyet gösteren bir biyogaz tesisinde, fermantasyon çukurundaki arızayı gidermek için çukura inen 3 çalışan metan gazından zehirlendi.
İhbar üzerine bölgeye AFAD, itfaiye ve sağlık ekipleri sevk edildi.
Gazdan etkilenen 3 kişi tahliye edilerek Suluova Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. 3 işçi tüm müdahaleye rağmen kurtarılamadı.
Amasya Valisi Önder Bakan da olay yerine giderek incelemelerde bulundu. Valilikten yapılan açıklamada konuyla ilgili adli ve idari soruşturma başlatıldığı belirtildi.