Bisikletle yüz yıllık macera

Bisikletle yüz yıllık macera

Bursa Bisiklet ve Doğayı Sevenler Derneği (BUBİDOSD) tarafından bu yıl dördüncüsü düzenlenen "Bisikletle Yüz Yıllık Macera" turuna katılanlar Yenişehir'i gezdi.

2014.06.09 14:56 - Son Güncellenme: 2014.06.09 14:58 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bisikletle yüz yıllık macera


Ahmet Tevfik Efendi'nin 1897 yılında bir arkadaşıyla yaptığı bisiklet turu yeniden canlandırıldı. Bisiklet turuna 200 bisiklet tutkunu katıldı. Yenişehir Belediye Başkanı Süleyman Çelik ve Adalet ve Kalkınma Partisi İlçe Başkanı Adnan Kamıl'ın karşıladığı bisikletçilere öğle yemeği verildi. Daha sonra saat kulesi meydanında toplu fotoğraf çektiren bisikletçiler, Şemaki Evi Müzesi'ni de gezdi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2014.06.09 14:56 - Son Güncellenme: 2014.06.09 14:58 - HABER MERKEZİ
A