Bisikletçilerden Keskin'e plaket

Bisikletçilerden Keskin'e plaket

Yeşil Pedal Derneği üyeleri, Yıdırım Belediye Başkanı Özgen Keskin'e plaket takdim etti.

2013.07.09 10:32 - Son Güncellenme: 2013.07.09 10:33 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bisikletçilerden Keskin'e plaket


Yeşil Pedal Derneği tarafından organize edilen "Bursa Bisiklet Festivali"nin Cumalıkızık ayağında Yıldırım Belediye Başkanı Özgen Keskin'e teşekkür plaketi hediye edildi. Türkiye'nin çeşitli illerinden 250 bisiklet sevdalısının katıldığı organizasyonun Cumalıkızık'taki bölümünde Yeşil Pedal Derneği Başkanı Ayhan Uyar, "Bursa'mızın tarihi dokusuna dikkat çekmek, tanıtmak ve ayrıca bisiklet sporunu Bursalılar'a sevdirmek sevdasındayız. Bize bu konuda destek olan Başkan Keskin'e teşekkür ediyoruz" dedi.
Sporun ve sporcunun yanında olduklarını belirten Keskin, bisiklet sevdasının artmasının çok olumlu yönde gelişmelere sebep olacağını söyledi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.07.09 10:32 - Son Güncellenme: 2013.07.09 10:33 - HABER MERKEZİ
A