Birlikte yaşadığı kadını bacağından vurdu

Birlikte yaşadığı kadını bacağından vurdu

ADAPAZARI'nda 19 yaşındaki G.V., bir süredir birlikte yaşadığı aynı yaştaki N.K.'yı tabanca ile sağ bacağından yaraladı.

2013.12.26 16:41 - Son Güncellenme: 2013.12.26 16:41 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Birlikte yaşadığı kadını bacağından vurdu

 

Adapazarı'nda dün gece 19 yaşındaki N.K. bacağından tabanca ile yaralanmış halde Sakarya Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı. Burada doktorların haber vermesi üzerine hastane polisinin ifadesini aldığı genç kadın, "Beni beraber yaşadığım G.V. beni dövdükten sonra tabanca ile vurdu" dedi. Kadının ifadesinden yola çıkan polis, G.V.'yi olayda kullandığı tabanca ile birlikte yakalayıp gözaltına alındı.

Şüpheli, emniyeteki sorgusunun ardından adliyeye sevk edilirken, gazetecilerin "Neden vurdun?" sorusuna "Kazayla oldu" diye cevap verdi. Soruşturma sürüyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.12.26 16:41 - Son Güncellenme: 2013.12.26 16:41 - HABER MERKEZİ
A