Birlikte olduğu kızı 10 parçaya bölmüştü

Birlikte olduğu kızı 10 parçaya bölmüştü

Birlikte olduğu genç kız hamile kalınca boğarak öldüren sonra da 10 parçaya bölüp denize atan Kemal Kenar hakkında müebbet istendi.

2013.07.10 07:00 - Son Güncellenme: 2013.07.10 07:00 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Birlikte olduğu kızı 10 parçaya bölmüştü

KOCAELİ'NİN Körfez ilçesinde yaklaşık 5 yıl önce öldürülüp cesedi parçalara ayrıldıktan sonra bir bavul içinde denize atılan 17 yaşında 4 aylık hamile Dilek Avcı cinayetiyle ilgili ilk duruşma Anadolu 4. Ağır Ceza Mahkemesi'nde yapıldı. Polisteki ifadesinde "Dilek ile birlikte İstanbul'a kaçtık ve Pendik'te yaşamaya başladık. Bana hamile olduğunu söyledi. Bu yüzden aramızda tartışma çıktı, kendime hakim olamadım. Çamaşır ipi ile boğarak öldürdüm. Sonra satırla 10 parçaya ayırarak valize koydum. Daha sonra Hereke'den kayalıklardan denize attım" diyen katil zanlısı Hüseyin Kemal Kenar duruşmada ifade değiştirdi. Hakkında "canavarca hisle ve tasarlayarak hamile kadını öldürmek" suçundan ağırlaştırılmış müebbet hapis cezası istenen Kenar "Ondan kurtulmak için İstanbul'da çalışmaya başladım. Ama peşimi bırakmadı. En son Tekirdağ'a gittiğimde bana bir başkasından hamile olduğunu eski günlerin hatırına kendisini Esenler otogarına götürmemi istedi. Gökhan diye birini aradı konuştu. Çocuk ondandı. Muhtemelen katil de odur. Çünkü otobüse binmedi İstanbul'a benimle geldi ve iki gün sonra da valizini aldı ve gitti. Benim onu öldürmediğim ortaya çıkacak" şeklinde ifade verdi. Duruşma eksiklerin giderilmesi için ertelendi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.07.10 07:00 - Son Güncellenme: 2013.07.10 07:00 - HABER MERKEZİ
A