Bir yıl sonra seks sıradanlaşıyor

Bir yıl sonra seks sıradanlaşıyor

Yapılan araştırmalara göre seksin sıradanlaşıp ve parıltısını kaybetme süresi sadece 1 yıl.

2013.07.05 16:46 - Son Güncellenme: 2013.07.05 22:48 - Sağlık - HABER MERKEZİ
A
Bir yıl sonra seks sıradanlaşıyor

 

İlişkilerinin ilk 12 aylık "cicim ayları" döneminde çiftlerin yüzde 15'i her gün seks yapıyor. 4 yıl birlikte olan çiftlerin yüzde 53'ü ise haftada birkaç kez seks yaptığını söylüyor.

4 YILDAN SONRA DÜŞÜYOR

Ancak 4 yılın ardından çiftlerin grafiği git gide düşüyor. Yüzde 43'ü ayda birkaç kez seks yapmaya başlıyor. 15 yılı devirenlerde ise durum daha da acıklı. Yüzde 15'i yılda sadece birkaç kez seks yapıyor.

YÜZDE 40 "DAHA İYİ OLABİLİRDİ" DEDİ

Ankete katılanların yüzde 40'ı ise seks hayatlarını "fena dğeil" ya da "daha iyi olabilirdi" olarak tanımlıyor. Seks hayatının kötü gidişatının tek sebebi "havaya girememek", "stresli olmak" ya da artık partnere olan ilginin azalması değil. Bunun en büyük sebeplerinden biri ereksiyon sorunları. Erkeklerin büyük çoğunluğu hayatının bir döneminde en az 1 kere ereksiyon problemi yaşıyor. Araştırmaya katılan kadınlar eşlerinin bu konuda tedavi olur ya da ilaç kullanırlarsa çok mutlu olacaklarını belirtiyor. Ancak erkeklerin büyük bölümü bundan utanç duyduğunu bu yüzden ilaç almak istemediklerini belirtiyor.

Diğer Sağlık ve Beslenme Haberleri için tıklayın


2013.07.05 16:46 - Son Güncellenme: 2013.07.05 22:48 - HABER MERKEZİ
A