Bir yasak daha geliyor!
Sağlık Bakanı Müezzinoğlu, sigara ile mücadelede için yeni adımlar atacaklarını söyledi.
2014.09.16 09:41 - Son Güncellenme: 2014.09.16 09:50 - Güncel - HABER MERKEZİ
Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu, Anadolu Ajansı Editör Masası'nda önemli açıklamalarda bulundu.
Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu: "Çocuk parklarında sigara içilmeyecek. Yetişkin parklarında da yine parkın bir köşesinde sigara içme alanı olacak. Hastane bahçelerinde, cami avlularında, AVM, hastane girişlerinde, dışarıda giriş kapısında belirli mesafe çizgiler çizilecek. O mesafe dışında sigara içme alanları yapılacak.''
Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu, uyuşturucuyla mücadelede kişinin danışma hizmeti almasına imkan sağlayan ancak kimliğin bilinmeyeceği özel bir telefon hattı kurulacağını bildirdi.