Bir saat önce aldığı otomobili alev alev yandı

Bir saat önce aldığı otomobili alev alev yandı

KONYA'nın Seydişehir İlçesi'nde seyir halindeyken alev alan otomobil yandı. Araç sahibi Süleyman Yüksel'in, otomobili olaydan 1 saat önce satın aldığı belirtildi.

2016.03.26 11:43 - Son Güncellenme: 2016.03.26 11:43 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Bir saat önce aldığı otomobili alev alev yandı
06:14 Park halindeyken yanan araç polis ve vatandaşların iş birliğiyle söndürüldü

İLGİLİ VİDEO

Park halindeyken yanan araç polis ve vatandaşların iş birliğiyle söndürüldü

Yangın, dün saat 20.00 sıralarında Milli Egemenlik Caddesi Sebeltaş Kavşağı'nda meydana geldi. Süleyman Yüksel yönetimindeki 42 ZP 677 plakalı otomobil, seyir halindeyken henüz belirlenemeyen nedenle motor kısmından alev aldı. Alevler kısa sürede tüm aracı sararken, Yüksel güçlükle araçtan çıkarak durumu polis ve itfaiyeyehaber verdi. Olay yerine gelen itfaiye ekipleri, alevlere müdahale ederek yangını kısa sürede söndürdü.

Süleyman Yüksel'in, büyük çapta maddi hasar meydana gelen otomobili olaydan 1 saat önce satın aldığı belirtildi.

 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.03.26 11:43 - Son Güncellenme: 2016.03.26 11:43 - HABER MERKEZİ
A