Bir motosiklete 6 kişi bindiler

Bir motosiklete 6 kişi bindiler

Adana'da bir motosiklete 5'i çocuk tam 6 kişi bindi.

2016.04.17 14:52 - Son Güncellenme: 2016.04.17 14:52 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Bir motosiklete 6 kişi bindiler

Adana'ya, Suriye'de devam eden savaştan kaçan ailelerin gelmesiyle birlikte motosiklet, mobilet ve elektrikli bisiklette tehlikeli yolculuk yapanların sayısı bir hayli arttı. Bunlardan biri de Kıyıboyu Caddesi'nde 5 çocuğunu bir motosiklete bindiren Suriyeli baba oldu.İki kişilik motosiklete 6 kişi binilirken, çocukların da balık istifi yolculuk yaptığı görüldü.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2016.04.17 14:52 - Son Güncellenme: 2016.04.17 14:52 - HABER MERKEZİ
A