Bir motosiklete 5 kişi bindiler

Bir motosiklete 5 kişi bindiler

İstanbul Sultanbeyli'de kasksız ve korumasız bir şekilde motosiklete binen 5 genç, adeta ölüme meydan okudu. Kendisini görüntüleyen vatandaşın uyarılarına rağmen trafiğe çıkan gençler, yüreklere ağza getirdi.

2017.02.26 10:09 - Son Güncellenme: 2017.02.26 10:43 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Bir motosiklete 5 kişi bindiler

Sultanbeyli'de akşam saatlerinde işlek bir caddede bir motosiklete binen 5 genç, yürekleri ağza getirdi. Kendilerini görüntüleyen vatandaşın uyarılarına rağmen motosiklete binen gençler, trafiğe çıktı. Cadde üzerinde harekete geçen gençler, kasksız ve korumasız bir şekilde motosiklet üzerinde giderek, bir süre sonra gözden kayboldu.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2017.02.26 10:09 - Son Güncellenme: 2017.02.26 10:43 - HABER MERKEZİ
A