Bir ilçeye daha giriş-çıkış kapatıldı

Bir ilçeye daha giriş-çıkış kapatıldı

Sivas'ın Gemerek ilçesinde Korona virüs önlemleri kapsamında Çatalyol olarak bilinen Gemerek Kayseri girişi çift yönlü olarak trafiğe kapandı.

2020.04.02 10:54 - Son Güncellenme: 2020.04.02 10:55 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Bir ilçeye daha giriş-çıkış kapatıldı

Sivas'ın Gemerek ilçesinde korona virüs tedbirleri kapsamında, ilçeye yapılan giriş ve çıkışların kontrol altına alınabilmesi için ilçenin Kayseri karayolu ile bağlantısının sağlandığı Çatalyol olarak bilinen Gemerek Kayseri girişi çift yönlü olarak trafiğe kapatıldı.

Bu kararın ardından ilçe giriş ve çıkışlarının tek noktadan yapılması sağlandı. Karar belediye hoparlörlerinden anons edilerek halka duyuruldu.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.02 10:54 - Son Güncellenme: 2020.04.02 10:55 - HABER MERKEZİ
A