"Bir grup ajan yakalandı"

"Bir grup ajan yakalandı"

Allavi, "Buşehr eyaletinde bir grup ajan yakalandı" dedi.

2014.10.22 08:13 - Son Güncellenme: 2014.10.22 08:13 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
"Bir grup ajan yakalandı"


İran İstihbarat Bakanı Seyyid Mahmud Allavi, İran'ın Buşehr eyaletinde, yabancı istihbarat servisleri için çalışan bir grup ajanın yakalandığını bildirdi.

Buşehr Valiliği resmi internet sitesinde yer alan açıklamada, Buşehr Eyaleti İdari Kurulu toplantısına katılan Allavi, İran istihbaratı tarafından yakalanan ajanların, adli makamlara teslim edildiğini belirtti, ancak konu hakkında ayrıntılı bilgi vermedi.

İran'ın tek nükleer santrali, ülkenin güneyindeki Buşehr eyaletinde yer alıyor.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2014.10.22 08:13 - Son Güncellenme: 2014.10.22 08:13 - HABER MERKEZİ
A