"Bir daha asla şikayet etmeyeceğim"
Popçu Zeynep Mansur, koronavirüs salgınının kendisine şükretmenin önemini hatırlattığını dile getirdi
2020.04.16 13:48 - Son Güncellenme: 2020.04.16 13:49 - Magazin - HABER MERKEZİ
Popçu Zeynep Mansur, koronavirüs salgınının kendisine şükretmenin önemini hatırlattığını dile getirdi. Mansur, "Huzurla gülüp eğlendiğimiz, herkesin mutlu olduğu günleri çok özledim, hayatın rutininden bir daha asla şikayet etmeyeceğim" dedi.