Bir belediye otobüsü faciası daha! 14 yaralı
Konya'da daha önce belde statüsünde bulunan Sızma Mahallesi'nden kent merkezine yolcu taşıyan belediye otobüsü kontrolden çıkıp şarampolde devrildi. Kazada, 14 kişi yaralandı.
2014.08.06 11:34 - Son Güncellenme: 2014.08.06 11:35 - Güncel - HABER MERKEZİ
Kaza, bugün saat 08.30 sıralarında Sızma Mahallesi'nde meydana geldi. Sızma Mahallesi'nden kent merkezine yolcu taşıyan Lokman Koçyiğit yönetimindeki Konya Büyükşehir Belediyesi'ne ait 42 EC 670 plakalı belediye otobüsü, kontrolden çıkıp şarampole devrildi. Kazada sürücü Koçyiğit ile birlikte 14 kişi yaralandı. Yaralılar, ambulanslar kentteki çeşitli hastanelere kaldırıldı. Yaralıların sağlık durumunun iyi olduğu belirtildi. Soruşturma sürüyor.