Bir apartmana 'Corona Virüsü' karantinası

Bir apartmana 'Corona Virüsü' karantinası

Elazığ'da merkezdeki 5 katlı apartmanda oturan kadın ve çocuğunun 'Covid-19' testinin pozitif çıkması nedeniyle bina, karantinaya alındı.

2020.04.03 18:05 - Son Güncellenme: 2020.04.03 18:05 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Bir apartmana 'Corona Virüsü' karantinası

Sürsürü Mahallesi Zahir Sokak'taki 5 katlı apartmanda oturan kadın ve çocuğunun 'Covid-19' testi pozitif çıktı. Kadın ve çocuğu, hastanede tedaviye alınırken, valilik kararıyla apartmanda karantina uygulaması başlatıldı. Polis ekipleri, binaya giden yolda önlem alırken, apartmana giriş ve çıkışlar, yasaklandı.

Öte yandan kent merkezinde bulunan Hicret Mahallesi'ndeki Yakut Sokak ile Yemişlik köyüne, koronavirüs önlemleri kapsamında giriş ve çıkışlar kontrollü sağlanıyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.03 18:05 - Son Güncellenme: 2020.04.03 18:05 - HABER MERKEZİ
A