Bingöl'de 83 polis görevden uzaklaştırıldı
BİNGÖL Emniyet Müdürlüğü bünyesinde görev yapan çeşitli rütbelerde 83 polis memuru, İçişleri Bakanlığı tarafından görevlerinden uzaklaştırıldı.
2016.07.18 16:11 - Son Güncellenme: 2016.07.18 16:11 - Güncel - HABER MERKEZİ
Darbe girişiminin önlenmesinin ardından İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen soruşturma kapsamında Bingöl İl Emniyet Müdürlüğü ve ilçelerde görev yapan çeşitli rütbelerde bulunan 83 polis memuru bugün görevlerinden uzaklaştırıldı.