Binali Yıldırım 3 ay sonra TBMM'de

Binali Yıldırım 3 ay sonra TBMM'de

AK Parti Genel Başkanvekili Binali Yıldırım, 20 Ekim 2022'de Azerbaycan'da geçirdiği trafik kazasının ardından ilk kez TBMM'ye giderek partisinin grup toplantısına katıldı.

2023.01.18 15:26 - Son Güncellenme: 2023.01.18 15:30 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Binali Yıldırım 3 ay sonra TBMM'de

AK Parti Genel Başkanvekili Binali Yıldırım, 20 Ekim 2022'de geçirdiği trafik kazasından sonra ilk kez TBMM'deydi. Tedavisi tamamlanan Yıldırım, AK Parti TBMM Grup Toplantısı'na katıldı.

Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, partisinin grup toplantısı için TBMM'ye Binali Yıldırım ile birlikte geldi.

Erdoğan ve Yıldırım'ı TBMM Başkanı Mustafa Şentop ve milletvekilleri karşıladı.

Yıldırım, geçen yıl Ekim ayında Azerbaycan'da trafik kazası geçirmişti.

Başından yaralanan ve iki kaburgası kırılan Yıldırım, İstanbul'a getirilmişti.

Binali Yıldırım, Çam ve Sakura Şehir Hastanesi'nde bir süre kaldıktan sonra tedavisine evinde devam edilmişti.

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2023.01.18 15:26 - Son Güncellenme: 2023.01.18 15:30 - HABER MERKEZİ
A