Bilican'a veda yemeği

Bilican'a veda yemeği

Pazaryeri ilçe Milli Eğitim Müdürü Bilican'ın Bursa'nın İnegöl ilçesine tayini çıkması nedeniyle veda yemeği düzenlendi

2014.01.17 12:16 - Son Güncellenme: 2014.01.17 12:16 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bilican'a veda yemeği

Pazaryeri İlçe Milli Eğitim Müdürü Fatih Bilican'ın Bursa'nın İnegöl ilçesine tayini çıkması nedeniyle veda yemeği düzenlendi.

Yemeğe, Kaymakam Vekili Eyüp Kaykaç, Belediye Başkanı Muzaffer Yalçın, Meslek Yüksekokulu Müdürü Yrd. Doç. Dr. Faruk Akın, daire ve okul müdürleri ile personel katıldı.

Kaykaç, devlette devamlılığın esas olduğunu, yeni görev yerinde de aynı başarılı çalışmayı göstereceğine inandığı ifade ederek, yeni görevinde başarılar diledi.

Yalçın da Bilican'ın destek ve çalışmalarıyla kente imam hatip ortaokulu ve sağlık meslek lisesinin kazandırıldığını belirterek, yaptığı hizmetlerden dolayı teşekkür etti.

Bilican ise 3 yıl görev yaptığı ilçeden ve arkadaşlarından ayrılacağı için duygulandığını söyledi.

Yalçın, İnegöl İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü olarak atanan Bilican'a, yaptığı hizmetlerden dolayı kente özgü motiflerin bulunduğu tabak hediye etti.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2014.01.17 12:16 - Son Güncellenme: 2014.01.17 12:16 - HABER MERKEZİ
A