Bilic tribüne gönderildi

Bilic tribüne gönderildi

Beşiktaş teknik direktörü itirazları sonrası hakem tarafından tribüne gönderildi.

2014.08.20 09:24 - Son Güncellenme: 2014.08.20 09:24 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bilic tribüne gönderildi

Beşiktaş Teknik Direktörü Slaven Bilic, Arsenal ile Şampiyonlar Ligi play off turu ilk maçının son dakikalarında itirazları sonucu hakem tarafından tribüne gönderildi.

Hırvat çalıştırıcı maçın uzatma dakikalarında bir faul pozisyonu sonrası yaptığı itirazlar nedeniyle tribüne gönderildi.

Siyah beyazlılar, Arsenal ile 0-0'ın rövanşında 27 Ağustos Çarşamba günü karşı karşıya gelecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.08.20 09:24 - Son Güncellenme: 2014.08.20 09:24 - HABER MERKEZİ
A