Bilic tribüne gönderildi
Beşiktaş teknik direktörü itirazları sonrası hakem tarafından tribüne gönderildi.
2014.08.20 09:24 - Son Güncellenme: 2014.08.20 09:24 - Spor - HABER MERKEZİ
Beşiktaş Teknik Direktörü Slaven Bilic, Arsenal ile Şampiyonlar Ligi play off turu ilk maçının son dakikalarında itirazları sonucu hakem tarafından tribüne gönderildi.
Hırvat çalıştırıcı maçın uzatma dakikalarında bir faul pozisyonu sonrası yaptığı itirazlar nedeniyle tribüne gönderildi.
Siyah beyazlılar, Arsenal ile 0-0'ın rövanşında 27 Ağustos Çarşamba günü karşı karşıya gelecek.