Bilic çalışanlara Boğaz'da yemek verdi

Bilic çalışanlara Boğaz'da yemek verdi

Beşiktaş Teknik Direktörü Slaven Bilic, çalışanlarla birlikte boğazda yemek yedi.

2013.09.13 09:09 - Son Güncellenme: 2013.09.13 09:09 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bilic çalışanlara Boğaz'da yemek verdi

Beşiktaş Futbol Takımı Teknik Direktörü Slaven Bilic, siyah-beyazlı kulübün futbol şubesi çalışanlarına yemek verdi.

Kulüpten yapılan açıklamada, BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde görevli tüm çalışanlarla İstanbul Boğazı'ndaki bir balık restoranında yemek yiyen Hırvat teknik adamın, herkesle yakından ilgilendiği belirtildi.

Yemeğe, Beşiktaş Futbol Genel Direktörü Önder Özen ile tüm teknik ekip de katıldı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.09.13 09:09 - Son Güncellenme: 2013.09.13 09:09 - HABER MERKEZİ
A