Bilic çalışanlara Boğaz'da yemek verdi
Beşiktaş Teknik Direktörü Slaven Bilic, çalışanlarla birlikte boğazda yemek yedi.
2013.09.13 09:09 - Son Güncellenme: 2013.09.13 09:09 - Spor - HABER MERKEZİ
Beşiktaş Futbol Takımı Teknik Direktörü Slaven Bilic, siyah-beyazlı kulübün futbol şubesi çalışanlarına yemek verdi.
Kulüpten yapılan açıklamada, BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde görevli tüm çalışanlarla İstanbul Boğazı'ndaki bir balık restoranında yemek yiyen Hırvat teknik adamın, herkesle yakından ilgilendiği belirtildi.
Yemeğe, Beşiktaş Futbol Genel Direktörü Önder Özen ile tüm teknik ekip de katıldı.