Bilecik'teki orman yangını 17 saatte söndürüldü

Bilecik'teki orman yangını 17 saatte söndürüldü

Bilecik'te çıkan ve itfaiye ekiplerinin 17 saatlik müdahalesiyle söndürülen orman yangınında 15 hektardan fazla alan zarar gördü.

2019.06.10 15:43 - Son Güncellenme: 2019.06.10 15:43 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Bilecik'teki orman yangını 17 saatte söndürüldü

Osmaneli karayolu üzerinde bulunan Vezirhan-Bayırköy beldeleri arasındaki ormanlık alanda dün saat 13.00 sıralarında yangın çıktı.

Bilecik-Osmaneli karayolunun 25'inci kilometresindeki ormanlık alanda dün başlayan yangın, ekiplerin uzun uğraşları sonucu 17 saatte söndürüldü.

Şiddetli rüzgar nedeniyle kısa sürede yayılan alevlere 7 arazöz ve 3 helikopter ile çevre ilçelerden gelen itfaiye ekipleri müdahale etti. Yaklaşık 10 saatte kontrol altına alınan orman yangını sabah saatlerine kadar süren soğutma çalışmalarının ardından tamamen söndürüldü.

İlk tespitlere göre yangında yaklaşık 15 hektarlık ağaçlık alan kül oldu.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2019.06.10 15:43 - Son Güncellenme: 2019.06.10 15:43 - HABER MERKEZİ
A