Bilecik'te bir köy Kovid-19 nedeniyle karantinaya alındı

Bilecik'te bir köy Kovid-19 nedeniyle karantinaya alındı

Bilecik'te bir köyde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantina uygulaması başlatıldı.

2021.02.14 23:45 - Son Güncellenme: 2021.02.14 23:46 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Bilecik'te bir köy Kovid-19 nedeniyle karantinaya alındı

Valilikten yapılan açıklamada, İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu'nun Vali Bilal Şentürk başkanlığında toplandığı belirtildi.

Merkeze bağlı Elmabahçe köyünde vakaların birden fazla olduğu aktarılan açıklamada, şunlar kaydedildi:

"Köyde, vakaların temaslı sayılarının çok olması sebebiyle Kovid-19 enfeksiyonunun yayılmasının engellenmesi ve toplum sağlığının korunması amacıyla ikinci bir emre kadar köy giriş ve çıkışlarının izine tabi olmak kaydıyla karantinaya alınmasına oy birliği ile karar verilmiştir."

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2021.02.14 23:45 - Son Güncellenme: 2021.02.14 23:46 - HABER MERKEZİ
A