Bilecik'te araç yangını

Bilecik'te araç yangını

Bursa'nın Bilecik İlçesinde alev alan LPG'li araç, sulama tankeri ve itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü.

2012.08.05 09:50 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bilecik'te araç yangını

Olay, saat 16.30 sıralarında Merkez Osmangazi Mahallesinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Bursa'dan iftar için Bilecik'e gelen Sedat Yüksel yönetimindeki 16 LAS 40 plakalı araç, gösterge kısmında çıkan dumanlarla birlikte bir anda alev aldı. Aracı müsait bir alana çıkırık ilk müdahaleyi yapan Yüksel'in yardımına yolda sulama yapan tanker yetişti. İtfaiye ekiplerininde müdahalesi ile alevler daha fazla büyümeden söndürüldü. LPG'li araca zamanında yapılan müdahale büyük bir faciayı önledi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.08.05 09:50 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A