Bilecik'te 30 işçi zehirlendi

Bilecik'te 30 işçi zehirlendi

Bilecik'in Söğüt ilçesinde 30 işçi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedavi altına alındı.

2022.09.01 16:01 - Son Güncellenme: 2022.09.01 16:01 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Bilecik'te 30 işçi zehirlendi

İlçedeki bir maden sahasının inşaat bölümünde çalışanlardan bazıları öğle molasında tavuk yedikten sonra fenalaştı.

Bulantı ve kusma şikayetleriyle Söğüt Devlet Hastanesi'ne başvuran 30 işçinin tedavisine başlandı.

Gıda zehirlenmesinden şüphelenilen bu kişilerin sağlık durumlarının iyi olduğu belirtildi.

İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekiplerince yemekten numune alınarak inceleme yapılacağı öğrenildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2022.09.01 16:01 - Son Güncellenme: 2022.09.01 16:01 - HABER MERKEZİ
A