Beytüşşebap'ta X-Ray'lı seçim güvenliği
Şırnak'ın Beytüşşebap ilçesinde sandık kurulan bir liseye girişte, güvenliğin sağlanması amacıyla X-Ray cihazı konuldu. Cihazın, okulun hükümet konağı ve adliye lojmanlarının yakınında olması nedeniyle konulduğu belirtildi.
2018.06.24 15:33 - Son Güncellenme: 2018.06.24 15:34 - Güncel - HABER MERKEZİ
Şırnak'ın Beytüşşebap Lisesi'nde oy kullanan seçmenler, okul girişine polisler tarafından kurulan X-Ray cihazından geçtikten sonra okula alındı.

Cumhuriyet Caddesi'nde bulunan lisenin hem hükümet konağı hem de adliye lojmanlarının hemen yanında olduğu için böyle bir güvenlik önlemi alındığı belirtildi.


