Beyşehir Gölü dondu,kuşlar aç kaldı

Beyşehir Gölü dondu,kuşlar aç kaldı

KONYA'nın Beyşehir İlçesi'ndeki Beyşehir Gölü'nün donması üzerine, balıklarla beslenen kuşlar martı ve diğer kuşlar aç kaldı. Vatandaşlar ise aç kuşlara ekmek ve yem atarak beslemeye çalışıyor.

2013.12.24 15:36 - Son Güncellenme: 2013.12.24 15:36 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Beyşehir Gölü dondu,kuşlar aç kaldı

 

Soğuk hava, Beyşehir İlçesi'nde hayatı olumsuz etkiliyor. Hava sıcaklığının sıfırın altında 10 dereceye kadar düşmesi üzerinde 656 kilometrekare yüzölçümüne sahip Beyşehir Gölü'nde de bloklar halinde donmalar oluştu. Bu nedenle balıkçılar, avlanmak için göle açılmazken, gezi amaçlı düzenlenen yat turları da iptal oldu. Göldeki balıklar sayesinde beslenen kuşlar ise aç kaldı. Vatandaşlar ise aç kuşlara ekmek ve yem atarak beslemeye çalışıyor.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.12.24 15:36 - Son Güncellenme: 2013.12.24 15:36 - HABER MERKEZİ
A