Beyoğlu'nda işçi eylemi
Enerji-Sen üyesi bir grup BEDAŞ işçisi, SGK Beyoğlu İlçe Müdürlüğü'nde eylem yapıyor.
2014.09.10 13:06 - Son Güncellenme: 2014.09.10 13:06 - Güncel - HABER MERKEZİ
Binaya giren işçiler pencerelerden pankart sarkıttı. Sloganlar atan grubun eylemi devam ediyor.