Beyoğlu'nda bir kadın kanlar içinde bulundu

Beyoğlu'nda bir kadın kanlar içinde bulundu

Beyoğlu Ömer Hayyam Caddesi'nde, sokak merdivenlerinde kanlar içinde uzanmış bir kadını görenler 112 Acil Servis ile 155 Polis İmdat hattını arayarak yardım istediler.

2012.09.10 20:42 - Son Güncellenme: 2012.09.10 20:42 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Beyoğlu'nda bir kadın kanlar içinde bulundu

Olay yerine giden sağlık ekipleri, kadının bileklerinde kesiklerin olduğunu ve kan kaybettiğini tespit ederek yaralı kadına müdahale etti. Merdivenlere indirilen sedyeyle ambulansa taşınan kadın, Şişli Etfal Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı. Polis ekiplerinin olay yerinde yaptıkları incelemelere göre, kimsesiz olduğu öne sürülen kadının bileklerini keserek intihar girişiminde bulunmuş olabileceği öğrenildi. Ambulans gelene kadar yaralı kadına atletiyle tampon yapan Engin Aksaç "Bildiğim kadarıyla bu kadın sahipsiz. Geldiğimde bir abla yanındaydı, bileğini tutuyordu. Kemiği gözüküyordu. Bende atletimi çıkararak bileğini sardım. Polisi ve ambulansı aradık. Heralde bileğini jiletle kesmiş. Jileti de memur arkadaşlar götürdü" diye konuştu.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2012.09.10 20:42 - Son Güncellenme: 2012.09.10 20:42 - HABER MERKEZİ
A