"Beyaz Saray'da siyah bir Müslüman"

"Beyaz Saray'da siyah bir Müslüman"

ABD'li pop yıldızı Modanna, Washington'daki bir konserinde, ABD Başkanı Barack Obama'nın "siyah bir müslüman" olduğunu söyledi.

2012.09.26 12:04 - Son Güncellenme: 2012.09.26 12:04 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
"Beyaz Saray'da siyah bir Müslüman"

Konserinde yaptığı konuşmada Demokrat Parti ve Obama için oy isteyen Madonna, "Şu an Beyaz Saray'da Afrika kökenli bir Afrikalı var, iyi ya da kötü Beyaz Saray'da siyah bir müslüman var" ifadelerini kullandı.
Sıkı bir Obama taraftarı olduğu bilinen Madonna, "Bu biraz şaşırtıcı ama bu ülkede umut var demektir" dedi.
Madonna ayrıca, "Abraham Lincoln ve Martin Luther King'i öldürdüler. Fakat bu güzel insanlar boşuna ölmemiş" ifadelerini kullandı.

Obama'nın eşcinsel hakları için de mücadele ettiğini söyleyen Madonna, "Hepimiz bu adamı destekleyelim" diye konuştu.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2012.09.26 12:04 - Son Güncellenme: 2012.09.26 12:04 - HABER MERKEZİ
A