Beyaz oyunu Beşiktaş'ta kullandı

Beyaz oyunu Beşiktaş'ta kullandı

Ünlü şovmen Beyazıt Öztürk, cumhurbaşkanı seçimi için oyunu kullandı.

2014.08.10 15:06 - Son Güncellenme: 2014.08.10 15:07 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Beyaz oyunu Beşiktaş'ta kullandı

Şovmen Beyazıt Öztürk, oyunu Beşiktaş'ta bulunan Tevfik Fikret İlkokulu'nda kullandı. Oyunu kullandıktan sonra okuldan ayrılan Öztürk, "Oyumu kullandım. Herkese hayırlı olsun" dedi.

Sinema oyuncusu Tolga Savacı da Beyazıt Öztürk'le aynı okulda oyunu kullandı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.08.10 15:06 - Son Güncellenme: 2014.08.10 15:07 - HABER MERKEZİ
A