Beştepe'de erkler zirvesi

Beştepe'de erkler zirvesi

CUMHURBAŞKANI Tayyip Erdoğan, Yüksek Mahkeme'nin Mehmet Altan ve Şahin Alpay'la ilgili hak ihlali kararının ardından ilk kez Anayasa Mahkemesi Başkanı Zühtü Arslan'ın da olduğu yasama, yürütme, yargı erklerinin temsilcileriyle buluştu.

2018.01.18 20:45 - Son Güncellenme: 2018.01.18 20:46 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Beştepe'de erkler zirvesi

Erdoğan'ın Beştepe'de geleneksel hale gelen erkler zirvesi 19.40'ta başladı.

Yemeğe TBMM Başkanı İsmail Kahraman, Başbakan Binali Yıldırım, AYM Başkanı Zühtü Arslan, Yargıtay Başkanı İsmail Rüştü Cirit, Danıştay Başkanı Zerrin Güngör, Adalet Bakanı Abdulhamit Gül , Sayıştay Başkanı Seyit Ahmet Baş ve Uyuşmazlık Mahkemesi Başkanı Nuri Necipoğlu katıldı.

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2018.01.18 20:45 - Son Güncellenme: 2018.01.18 20:46 - HABER MERKEZİ
A