Beşiktaşlı oyuncular bowlingle stres attı

Beşiktaşlı oyuncular bowlingle stres attı

Beşiktaş'lı futbolcular, teknik heyetin düzenlediği bowling etkinliğinde bir araya gelerek eğlenceli dakikalar geçirdi.

2013.11.21 17:09 - Son Güncellenme: 2013.11.21 17:09 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Beşiktaşlı oyuncular bowlingle stres attı

Spor Toto Süper Lig'in 12. haftasında kendi evinde Torku Konyaspor ile oynayacağı karşılaşmanın hazırlıklarını sürdüren siyah-beyazlılar, öğleden sonra bowling oynayarak stres attı. Beşiktaş'ta, Futbol A Takımından Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Ahmet Kavalcı, Futbol Genel Direktörü Önder Özen, teknik ekip ve futbolcular, iki saat süren etkinlikte eğlenceli anlar yaşadı ve moral depoladı.

Siyah-beyazlı takımın teknik heyetinin, takımdaki arkadaşlık ortamını geliştirmek için organize ettikleri bowling etkinliğinde, Tomas Sivok, Julien Escude ve Hugo Almeida'nın yaptığı başarılı atışlar dikkat çekti.

Beşiktaşlı futbolcular etkinliğin sonunda bol bol hatıra fotoğrafı çektirdi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.11.21 17:09 - Son Güncellenme: 2013.11.21 17:09 - HABER MERKEZİ
A