Beşiktaşlı futbolculardan galibiyet pozu
Spor Toto Süper Lig'in 22. hafta derbi maçında deplasmanda Galatasaray'ı 1 - 0 mağlup eden Beşiktaşlı futbolcular, soyunma odasında galibiyet pozu verdiler.
2017.02.27 22:20 - Son Güncellenme: 2017.02.27 22:20 - Spor - HABER MERKEZİ
Siyah-beyazlı kulübün twitter hesabından paylaşılan fotoğrafta "Harikasınız... Lider Beşiktaş" ifadeleri kullanıldı.
