Beşiktaşlı futbolculardan galibiyet pozu

Beşiktaşlı futbolculardan galibiyet pozu

Spor Toto Süper Lig'in 22. hafta derbi maçında deplasmanda Galatasaray'ı 1 - 0 mağlup eden Beşiktaşlı futbolcular, soyunma odasında galibiyet pozu verdiler.

2017.02.27 22:20 - Son Güncellenme: 2017.02.27 22:20 - Spor - HABER MERKEZİ
A