Beşiktaşlı futbolcular Vodafone Arena'yı gezdi
Ligin 27. haftasında yarın Kasımpaşa ile karşılaşacak olan Beşiktaşlı futbolcular kamp yapacakları otele giderken Vodofone Arena'ya uğradı.
2016.04.03 21:55 - Son Güncellenme: 2016.04.03 21:55 - Güncel - HABER MERKEZİ
Teknik Direktör Şenol Güneş ve futbolcular sahaya inerek Vodafone Arena'yı gezdi.
Siyah-beyazlıları statta Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman karşıladı.
Başkan Orman burada oyuncularla kısa bir sohbet toplantısı gerçekleştirdi.
Ardından Başkan Orman ve oyuncular beraber fotoğraf çektirdi. Siyah-beyazlı oyuncular bol bol selfie çekmeyi de ihmal etmedi.