Beşiktaşlı futbolcular Vodafone Arena'yı gezdi

Beşiktaşlı futbolcular Vodafone Arena'yı gezdi

Ligin 27. haftasında yarın Kasımpaşa ile karşılaşacak olan Beşiktaşlı futbolcular kamp yapacakları otele giderken Vodofone Arena'ya uğradı.

2016.04.03 21:55 - Son Güncellenme: 2016.04.03 21:55 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Beşiktaşlı futbolcular Vodafone Arena'yı gezdi

Teknik Direktör Şenol Güneş ve futbolcular sahaya inerek Vodafone Arena'yı gezdi.

Siyah-beyazlıları statta Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman karşıladı.

Başkan Orman burada oyuncularla kısa bir sohbet toplantısı gerçekleştirdi.

Ardından Başkan Orman ve oyuncular beraber fotoğraf çektirdi. Siyah-beyazlı oyuncular bol bol selfie çekmeyi de ihmal etmedi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.04.03 21:55 - Son Güncellenme: 2016.04.03 21:55 - HABER MERKEZİ
A