Beşiktaş yönetimi kurban keserek stada harç koyacak

Beşiktaş yönetimi kurban keserek stada harç koyacak

Beşiktaş yönetimi, Vodafone Arena Stadı inşaatına sembolik olarak harç koyacak.

2013.12.19 20:34 - Son Güncellenme: 2013.12.19 20:36 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Beşiktaş yönetimi kurban keserek stada harç koyacak

 


Başkan Fikret Orman yarın saat 14:00'te yönetim kurulu üyeleri ile beraber stat inşaatına giderek kurban kesecek. Aynı zamanda stat temeline sembolik olarak ilk harç da konulacak. Bu sembolik törene Divan Kurulu, Denetleme Kurulu ve Sicil kurulu üyeleri de davet edildi.


Beşiktaş yönetimi stadın resmi temel atma törenini daha sonraki bir tarihte gerçekleştirecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.12.19 20:34 - Son Güncellenme: 2013.12.19 20:36 - HABER MERKEZİ
A