Beşiktaş yeni stadını resmen açıkladı

Beşiktaş yeni stadını resmen açıkladı

Beşiktaş Kulübü, 2013-2014 sezonunda derbi ve kupa maçları hariç tüm iç saha maçlarını Recep Tayyip Erdoğan Stadyumu'nda oynayacağını açıkladı.

2013.07.18 08:52 - Son Güncellenme: 2013.07.18 08:52 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Beşiktaş yeni stadını resmen açıkladı

 

Siyah-beyazlı kulübün internet sitesinden yapılan açıklamada, "Futbol A Takımımız'ın 2013-2014 sezonu müsabakalarını oynayacağı stadyum konusunda, Kasımpaşa Spor Kulübü ile anlaşma yapılmıştır. Kulübümüz, 2013-2014 futbol sezonunda Spor Toto Süper Ligi'ndeki derbi müsabakaları ve kupa karşılaşmaları haricindeki tüm iç saha maçlarını, Recep Tayyip Erdoğan Stadyumu'nda oynamak üzere Kasımpaşa Spor Kulübü ile sözleşme imzalamıştır. Kamuoyunun bilgilerine saygılarımızla sunarız" denildi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.07.18 08:52 - Son Güncellenme: 2013.07.18 08:52 - HABER MERKEZİ
A