Beşiktaş-Toyota anlaşması bitiyor

Beşiktaş-Toyota anlaşması bitiyor

Toyota Beşiktaş ile sponsorluk anlaşmasının yenilenmeyeceğini duyurdu.

2013.11.05 18:03 - Son Güncellenme: 2013.11.05 18:03 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Beşiktaş-Toyota anlaşması bitiyor

 Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş Operasyonlar Direktörü İsmail Ergun, Beşiktaş Kulübü ile futbol takımı için yaptıkları sponsorluk anlaşmasının bu yıl sona ereceğini ve yenilenmeyeceğini söyledi. Bursa 8. Otomobil, Ticari Araçlar, Motosiklet, Bisiklet ve Aksesuarları Fuarına (Bursa Otoshow 2013) katılan Ergun, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Beşiktaş Kulübü ile 2011-2012 sezonundan başlamak üzere 3 yıllık sponsorluk anlaşması imzaladığını hatırlattı.

Anlaşmaya göre, bu süreçte takımın, tüm maçlarında formaların göğüs bölümünde "Toyota" logosuyla mücadele ettiğini anlatan Ergun, şunları kaydetti: "Beşiktaş ile sözleşmemiz 3 yıllıktı. Bu devam ediyor. Bu sezon son sezonumuz. Önümüzdeki sene sözleşmemiz tamamlanmış oluyor. Stat haklarıyla beraber Vodafone ile yaptıkları bir sözleşme olduğunu biliyorum ve onlarla devam edecekler. Dolayısıyla planımız zaten 3 yıllıktı. Sponsorluk sözleşmemiz bu sezon sonunda bitecek, devam etmeyeceğiz." Ergun, başka kulüplerle sponsorluk anlaşması konusunda henüz bir gelişme olmadığını sözlerine ekledi. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.11.05 18:03 - Son Güncellenme: 2013.11.05 18:03 - HABER MERKEZİ
A