Beşiktaş taraftarından Seba'ya destek

Beşiktaş taraftarından Seba'ya destek

BEŞİKTAŞLI taraftarlar, tedavisi devam eden Beşiktaş Kulübü Onursal Başkanı Süleyman Seba için hastane önünde toplandı.

2014.01.28 21:57 - Son Güncellenme: 2014.01.28 21:58 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Beşiktaş taraftarından Seba'ya destek

 


Seba'nın tedavi gördüğü Koç Vakfı Amerikan Hastanesi önünde toplanan yaklaşık 30 taraftar, hastane girişine çiçek bırakırken, Beşiktaş bayrağı ve "Bu taraftar sana minnettar, başkanların başkanı" yazılı afişler astı. Bu arada Seba'yı ziyaret eden Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman hastaneden çıkarken, Beşiktaşlı taraftarlar Başkan Orman'a sırtlarını dönerek protesto etti. Fikret Orman arabaya binip ayrıldığında ise taraftarlar alkışladı.


Bu arada Başkan Fikret Orman yaptığı kısa açıklamada, tedavisi devam eden Süleyman Seba'nın durumunun daha iyiye gittiğini söylerken, Süleyman Seba'nın yeğeni ve siyah-beyazlı takımın eski teknik direktörü Tayfur Havutçu da, "Şu anda başkanımız yoğun bakımda. Temennimiz, arzumuz, inşallah en kısa zamanda eski sağlığına kavuşması. Bütün taraftarların dualarını bekliyor" ifadesini kullandı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.01.28 21:57 - Son Güncellenme: 2014.01.28 21:58 - HABER MERKEZİ
A