Beşiktaş'tan vazgeçti, Ada'ya gitti

Beşiktaş'tan vazgeçti, Ada'ya gitti

Beşiktaş'ın transfer gündemini meşgul eden İngiliz futbolcu Sone Aluko'nun yeni takımı Ada'dan...

2012.07.26 11:17 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Beşiktaş'tan vazgeçti, Ada'ya gitti


Ekonomik olarak zor günler geçiren İskoç temsilcisi Glasgow Rangers'ın formasını giyen Sone Aluko'nun yeni durağı İngiltere oldu.

Hull City'nin resmi sitesinden yapılan açıklamada; 23 yaşındaki İngiliz futbolcu ile 2 yıllığına anlaşmanın sağlandığı ve imzaların atıldığı duyuruldu.

Beşiktaş'ın da gündemine gelen Aluko'nun Türkiye'ye gelmeye sıcak bakmadığı öne sürülmüştü.

Geçtiğimiz yıl Rangers formasıyla 21 maça çıkan 1989 doğumlu oyuncu, 12 kez fileleri havalandırma başarısı göstermişti. Yetenekli oyuncu, Championship'te boy gösteren Hull City'de kendisini kanıtlamaya çalışacak.
 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.07.26 11:17 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A