Beşiktaş'tan resmi açıklama geldi!

Beşiktaş'tan resmi açıklama geldi!

Beşiktaş'ta Yönetim Kurulu, Orduspor karşılaşmasında çıkan olaylar hakkında bir açıklamada bulundu.

2013.04.28 00:07 - Son Güncellenme: 2013.04.28 00:07 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Beşiktaş'tan resmi açıklama geldi!

Beşiktaş'ta Yönetim Kurulu, Beşiktaş'ın sahasında Orduspor'u 2-0 yendiği mücadelenin ardından numaralı tribünde yaşanan olaylar hakkında bir açıklama yayınladı.
İşte resmi sitede yayınlanan o açıklama:
"Yönetim Kurulumuz'un BJK İnönü Stadı'nda yaşanan üzücü olaylarla ilgili açıklaması şöyle:
Bugün BJK İnönü Stadı'nda Orduspor ile oynanan karşılaşmanın ardından numaralı tribünde çıkan üzücü olayı şiddetle kınıyoruz.

Beşiktaşımız'ın en önemli değeri olan taraftarlarımızın şiddete maruz kalmış olduğu bu münferit olayın kabul edilmesi mümkün değildir. Geçmişte bu tarz olayların üzerini örten zihniyetin tam karşısında olan bir yönetim anlayışına sahip olduğumuzun altını bir kez daha önemle çizmek isteriz.

Bu müeesir olayın sorumlularının bulunması ve cezalandırılması amacıyla kulüp olarak emniyet yetkilileri ve adli mercilerle sonuna kadar işbirliği içinde bulunacağımızdan ve bu olayın sonuna kadar takipçisi olacağımızdan hiç kimsenin şüphesi olmamalıdır.

Kamuoyunun bilgilerine saygılarımızla sunarız.

Beşiktaş JK Yönetim Kurulu "

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.04.28 00:07 - Son Güncellenme: 2013.04.28 00:07 - HABER MERKEZİ
A