Beşiktaş'tan Oğuzhan açıklaması
Beşiktaş Kulübü, UEFA Şampiyonlar Ligi'nde Benfica ile oynanan maçta sakatlanarak kenara alınan Oğuzhan Özyakup ile ilgili açıklama yaptı.
2016.09.14 00:26 - Son Güncellenme: 2016.09.14 00:54 - Spor - HABER MERKEZİ
Sakatlığı nedeniyle oyundan alındığı belirtilen açıklama şöyle;
"Futbolcumuz Oğuzhan Özyakup, Beşiktaşımızın UEFA Şampiyonlar Ligi'nde Benfica ile oynadığı maçın ilk yarısında sol ayak bileğinde burkulmaya bağlı tendon kılıflarında zorlama ve ödem oluştuğundan oyuna devam edemedi."