Beşiktaş'ta yeraltından alevler çıktı!

Beşiktaş'ta yeraltından alevler çıktı!

Beşiktaş'ta bir sokakta bulunan yer altı kablolarında yangın çıktı.

2015.08.29 16:10 - Son Güncellenme: 2015.08.29 16:10 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Beşiktaş'ta yeraltından alevler çıktı!

Yeraltından çıkan alevlere müdahale etmek için elektrik ekipleri bekleniyor. Edinilen bilgilere göre olay, Konaklar Mahallesi Selvi Sokak'ta meydana geldi. Sokakta bulunan yeraltı kablolarında henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı.


Kısa sürede büyüyen alevler, asfalttan dışarı çıkmaya başladı. Çevrede geniş güvenlik çemberi oluşturulurken, sokak trafiğe kapatıldı.

Olay yerine gelen itfaiye ekipleri, yangına müdahale etmezken, bölgeye elektrik ekiplerinin gelmesi bekleniyor. Kablolardaki yanma sürüyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2015.08.29 16:10 - Son Güncellenme: 2015.08.29 16:10 - HABER MERKEZİ
A